לא מעט פעמים אנו שומעים על מקרים בהם חברות דיגיטל מתלוננים שהקהל שהם פונים אליו כבר שחוק, שהם הגיעו למכסה ושאין עוד למי לפנות. נכון שמצב זה לא אמור לקרות, ושמדובר במקרים קיצוניים, אבל כשזה קורה, מה עושים?
בכל הקמה של אסטרטגיית שיווק, יש ליצור פאנל המרה - משפך המציג מה התפקיד של כל קמפיין בקידום.
ישנם סוגים שונים של קמפיינים. כאלו ש"פותחים את הפאנל" (פנייה לקהלים חדשים), קמפיינים הפונים לקהלי רימרקטינג, קמפיינים שמטרתם לעלות מודעות וכאלו שהם למטרות המרה וכו'.
חשוב לבדוק האם תקצבנו את ה-TOP של הפאנל בצורה נכונה, כלומר האם בנינו את הקמפיינים הנכונים ע"מ שיחשפו לקהלים חדשים? ובכלל לבדוק מה יגרום לקהלים חדשים להצטרף אל הפאנל?
צריך לשים לב שכל עוד נמשיך להשקיע בתקציבים על קהלים חוזרים, יכול להיות שנפנה שוב ושוב לאותם אנשים שכבר איבדנו אותם (או את רצונם) כבר בפנייה השנייה.
בשורה התחתונה, עליכם ליצור טראפיק עם קהל חדש מטורגט, כדי לייצר קהל רלוונטי יותר ליתר המודעות.
רוצים ליהנות מטיפים נוספים?
תנו לנו לקדם לכם את הקמפיין הבא! בואו נדבר >
Комментарии