בשעה טובה נחתתם בעולם ה-Mass media ובמקום לפנות למאה אנשים, אתם כבר פונים למאות אלפים. אך מה כל זה אומר מבחינת הפרסום? שהוא צריך להיות מדויק, בולט וחכם יותר. דמיינו שאתם עומדים מאחורי שורה של תותחים, ואתם מתחילים לירות לכל הכיוונים. בדרך אתם גם פוגעים בלא מעט מטרות, אבל זה לא אומר שפגעתם במקום הנכון.
מטרת הטרגוט היא לכוון את התותח למטרה המבוקשת, כלומר לקהל היעד שלכם. שמתם את הקהל שלכם על הכוונת? הסיכוי שתפגעו במטרות שרציתם גבוה יותר, והנה הצלחתם לקלוע עוד KPI לסל.
אז איך תעשו את זה?
דאטה קיים - בין אם אתם בעלי חברה או עסק קטן, מספיק שיש לכם לקוחות קיימים ודאטה מהעבר, זכיתם. כשאתם בעלי דאטה קיים יש לכם אפשרות לייצר קהלי Lookalike בפייסבוק או קהלי Similar audiences בגוגל. זאת הדרך הכי טובה להתחיל.
תחומי עניין - יש לכם עסק בתחום מוצרי התינוקות למשל? מצאו את הגולשים שמתעניינים באתרים מסוג זה, את האנשים שנוטים לרכוש אונליין מוצרים לילדים ותינוקות, את אלו שאוהבים מותגים שונים, שגולשים באתרים מתחרים וכו'.
סגמנטים - עליכם לבנות את הסגמנטים הנכונים - בדקו האם הקהל שלכם כולל הורים לילדים? אם כן, לאילו גילאים? מה הגיל של הקהל שלכם? איפה הוא גר? האם הוא כולל נשים או גברים?
רוצים לדעת אילו אפשרויות נוספות עומדות בפניכם?
תנו לנו לקדם לכם את הקמפיין הבא! בואו נדבר >>
Comentários